მეშვიდე დღის რეფლექსია
მიზნის შესაბამისი აქტივობები დაწვრილებით ჩამოვწერეთ და შევინახეთ სასწავლო პროექტის გეგმაში. შემდეგ
მოდული ექვსში გავეცანით დიფერენცირებული სწავლების კითხვარს. და შევინახეთ კურსის
რესურსებში. ამის შემდეგ გავეცანით გარდნერის მრავალმხრივი ინტელექტის თეორიას. მოვახდინეთ მოსწავლეთა დიფერენცირება - დავუგეგმეთ სწავლის სტილის შესაფერისი აქტივობები, მოვარგეთ აქტივობები ჩვენს პროექტს და შევადგინეთ თვითშეფასების სქემა. ბოლოს ავტვირთეთ დრაივზე. ჩვენს ბლოგზე შევედით და დავამატეთ ახალი ფეიჯები(გვერდები) და ავტვირტეთ დრაივიდან ჩვენი პორტფოლიო. მივიღეთ დავალება: შევქმნათ გაკვეთილების საქაღალდე და დავდოთ ბლოგზე.
No comments:
Post a Comment