მეოთხე დღის რეფლექსია
ვიმუშავეთ შემდეგ საკითხზე: შეფასების როგორი რუბრიკები შეიძლება გამოვიყენოთ პროექტის სხვადასხვა ეტაპზე.
პროექტის გეგმაში შევიტანეთ შინაარსობრივი და თემატური შეკითხვები.
ვნახეთ მეორე მოდულის მესამე აქტივობა. გავეცანით შეფასების მიზნებს და სტრატეგიებს. განვსაზღვრე რა მეთოდით და ინსტრუმენტით შევამოწმოთ მოსწავლეთა ცოდნა. შევავსეთ ერთ-ერთი დიაგრამა -"ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე". გავაკეთეთ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი. დრაივში გადავიტანეთ შევსილი პროექტის გეგმა და შეფასება. გავაკეთეთ რეფლექსია.
ვიმუშავეთ შემდეგ საკითხზე: შეფასების როგორი რუბრიკები შეიძლება გამოვიყენოთ პროექტის სხვადასხვა ეტაპზე.
პროექტის გეგმაში შევიტანეთ შინაარსობრივი და თემატური შეკითხვები.
ვნახეთ მეორე მოდულის მესამე აქტივობა. გავეცანით შეფასების მიზნებს და სტრატეგიებს. განვსაზღვრე რა მეთოდით და ინსტრუმენტით შევამოწმოთ მოსწავლეთა ცოდნა. შევავსეთ ერთ-ერთი დიაგრამა -"ვიცი, მინდა ვიცოდე, ვისწავლე". გავაკეთეთ შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი. დრაივში გადავიტანეთ შევსილი პროექტის გეგმა და შეფასება. გავაკეთეთ რეფლექსია.
დღეს რთული და დატვირთული დღე გამოგვივიდა.გადახედე რა სახეებიააააააააააააააააააა :)
ReplyDeleteდღეს რთული და დატვირთული დღე გამოგვივიდა.გადახედე რა სახეებიააააააააააააააააააა :)
ReplyDelete